ga('send', 'pageview');

Ja krećem u školu trčanja! A ti?

Ne mogu da kažem da smo se trčanje i ja zavoleli na pravi pogled. Doduše, odnos je od starta bio dosta komplikovaniji.

Pre više od 5 godina, imala sam 20kg više i rešila sam da nešto uradim po tom pitanju. Želela sam da to “nešto” bude brzo, efikasno i delotvorno. Trčanje mi je delovalo kao dobro rešenje i odlučila sam da pokušam.

Prvo sam kupila patike, posle se ispostavilo – poptuno pogrešne. Zatim sam pronašla program, za koji nisam sigurna koliko mi je prijao, ali sam rešila da u njemu istrajem. Sve vreme sam čitala tekstove na trčanje.rs i znala sam da postoji Škola trčanja, ali sam bila jedna od onih koja je samouvereno mislila: šta tu ima da se uči, obuješ patike i trčiš. To je to.

Posle manje od mesec dana sam odustala. Bilo je toplo. Imala sam žuljeve. Koleno me je bolelo. I najvažnije – nisam smršala.

Od tada više nisam ni pokušavala da trčim. Čak sam i patike poklonila.

A onda, pre nekoliko meseci, čudnim spletom životnih okolnosti počela sam da sarađujem sa Trčanje.rs na trkačkom projektu –  Belgrade Business Run-om. Počela sam da pišem za njih i radovalo me je sve vreme što imam priliku da delim neke baš super vrednosti sa ljudima.

Dok sam kreirala sadržaj vezan isključivo za trčanje, na sastancima sam često izgovarala: nije trčanje za mene, ja ne mogu da trčim, možda sam nekada mogla, sad više ne. Istovremeno me je kopkala ta priča i uvek isto iskustvo polaznika da im je trčanje promenilo život, ne samo time što su zdraviji i što su smršali, već da su se naučili boljoj motivaciji, da su srećniji, da im stvari generalno lakše idu od ruke.

I tako, čitala sam o trčanju, slušala sam o trčanju, pisala…

Našla sam se u onoj situaciji “probaj da ne misliš na čokoladni kolač”. I naravno da sam morala da pomislim. Tako nekako sam i pomislila da bih možda ipak mogla da probam da trčim. Onda bih sebe odgovorila od te ideje, misleći kako ipak to nije za mene.

I kada sam i kako prelomila?

Ne znam. Znam samo da je bilo vezano za dolazak proleća, sunčanih dana i lepog vremena. Počela sam da razmišljam kako bi bilo dobro da neke aktivnosti na koje odvajam vreme, zamenim za obavezu koja će da me natera da tri puta nedeljno provodim napolju, u prirodi. Radeći nešto dobro za sebe i pomerajući sopstvene granice.

Prvi upis sam propustila zbog obaveza, ali me to nije obehrabrilo. Trenutno sam u potrazi za patikama u iščekivanju prvog treninga 10.05. Ne znam šta me čeka, ali sam sigurna da je nešto sasvim novo, što nikada do sada nisam iskusila.

A vi, ako ste se pronašli u nekom delu ove priče, razmislite:

Da li bi škola trčanja bila dobra za vas?

Ako mislite da bi, ostavite svoj komentar zašto i šta bi promenila u vašem životu. Bićete u prilici da osvojite šestomesečnu članarinu za školu trčanja.

8 Comments

  • Bojana 30 April, 2018 at 19:42

    Zelim da krenem u skolu trcanja zbog novih izazova, novih osmeha, novih pobeda nad samom sobom :-) I zelim da me na tom putu uce, bodre i usmeravaju samo najbolji.

     

    Reply
  • Ivana 30 April, 2018 at 23:30

    I ja isto kao i ti mislim da trčanje nije za mene, a onda pomislim da bi mi ipak pomoglo da smršam i steknem kondiciju, a onda opet “Ma nije to za mene!” i tako u krug. Baš zato mislim da bi mi škola trčanja pomogla da pređem preko te prepreke i počnem da uživam u tim čarima trčanja i onom osećaju nakon trčanja, o kom sam čitala…

     

    Reply
    • Milena
      Milena 2 May, 2018 at 20:17

      Hvala, draga Ivana! Odluku o nagradi donosi Škola trčanja, a uskoro objavljujemo ime srećnog dobitnika. :)

       

      Reply
  • Iv 2 May, 2018 at 12:29

    el u ovom komentaru? i da li ovo vazi samo za skolu ili za sve iz brc-a? ako vazi za sve, evo odg: ja bih volela ako bih dobila clanarinu da je poklonim drugu trkacu koji trenutno ima manji probl finasijski sto blago pocinje da utice i na njegovu motivaciju povodom svega i znam da bi mu to znacilo! reicu dr put ko je a evo odgovor zasto trcim: jer u sportu (kombinaciji trcanja i plivanja) je deo ostvarenja mog jednog velikog sna. bila bi preduga poruka da sve objasnim ali znate ono kada ne postoji alternativa nego ili TO ili NISTA. eto to je treninranje i rad na sebi korz treninranje (za mene). :)

     

    Reply
  • Maja 4 May, 2018 at 01:40

    Ako se fizičkom aktivnošću bavite da bste smršali to je jako pogrešno, primarno se mršavi od pravilne ishrane. Tračanje je super za opuštanje, da se oslobodite viška negativne energije i da budete zradviji :) naročito ako za to odaberete prirodu a ne trake za trčanje.

     

    Reply
  • Jelena Pavlovic Cvetkovic 4 May, 2018 at 07:41

    Kao i većina sam mislila da u vezi trčanja nema šta da se uči u naravno pogrešila.Veći deo dosadašnjeg života imam problem sa viskom kilograma,a sada i sa bolovima u kolenima.Učenje o trčanje bi mi pomoglo da se resim tih problema,da budem izdržljiviji, bistrijih misli i sto duže zdrava i živa sebi i svojoj deci.

     

    Reply
  • Gordana Miric 21 May, 2018 at 23:35

    Drage dame,
    mogu samo da vas motivisem, da trcite, trcite i samo trcite.Ja vec trcim preko 8 godina, 3 puta nedjeljno, svaki put oko 6 km,tako da se osjecam fantasticno. Poslije trcanja dok su mi misici jos zagrijani uradim pola sata vjezbe za cvrstocu tijela a posle toga tusiranje na kraju hladnom vodom i to vam je drage dame najbolji recept za dobar izgled i otpornost organizma. Imam 53 godine a izgledam kraj tridesetih, zahvaljujuci disciplini u sportu kao i u ishrani.
    Samo jos da napomenem da vam je najvaznije da imate udobne patike koje su bas za te svrhe.
    Lijep pozdrav od Gordane iz Frankfurta

     

    Reply
    • Milena
      Milena 3 June, 2018 at 19:10

      Draga Gordana, hvala na motivaciji i ohrabrenju! Mislim da će nakon ovog Vašeg komentara mnoge dame odlučiti da se posvete svom fizičkom stanju. Svaka čast, tako treba brinuti o sebi. Jer kada brinemo o sebi, brinemo i o onima koje volimo.

       

      Reply

Leave a Comment

:alien: :angel: :angry: :blink: :blush: :cheerful: :cool: :cwy: :devil: :dizzy: :ermm: :face: :getlost: :biggrin: :happy: :heart: :kissing: :lol: :ninja: :pinch: :pouty: :sad: :shocked: :sick: :sideways: :silly: :sleeping: :smile: :tongue: :unsure: :w00t: :wassat: :whistle: :wink: :wub: