Personalizovani rančevi – modni detalj ili dobar marketinški potez?
Aktuelnosti
Autor: Milena
Rančevi oduvek imaju poseban status u modnom svetu zbog svoje svestranosti i praktičnosti. Poslednjih godina, međutim, sve je češća njihova primena i u marketinške svrhe. Ako vodite svoju firmu i razmišljate o načinima da poslovanje unapredite, upotreba ovog modnog detalja vam i te kako može pomoći.
Personalizovani rančevi su sjajan poklon, ali i neverovatno sredstvo za podizanje svesti o brendu. Ako imate cilj da ostavite odličan i u isto vreme trajan utisak na svoje saradnike i partnere, vrlo lako ga možete ostvariti na ovaj način. Udobni i kvalitetni rančevi sa štampom, koji su prilagođeni potrebama kupca, jasno poručuju da vam je stalo do klijenata.
Iako postoje razni načini da nagradite svoje lojalne kupce i održite profesionalan odnos sa poslovnim partnerima, nije sasvim svejedno šta ćete pokloniti. Ranac na poklon je dobra ideja pre svega zbog njegovih specifičnih karakteristika. Pročitajte zbog čega su personalizovani rančevi atraktivan poklon u svakoj prilici.
Rančevi sa štampom su jedinstven poklon
Ako želite da se vaš klijent ili poslovni partner oseti cenjeno i da ukažete na značaj vaše saradnje, vredan poklon poput ranca je pametan potez. Promotivne torbe i rančevi su mnogo više od modnog detalja sa reklamnom porukom!
Zapravo, čitav proces prilagođavanja poklona nije jednostavan i usmeren je primaoca i njegove lične potrebe. Vaša firma može da prilagodi rančeve tako da ispuni specifične zahteve mnogih ljudi koji će ih nositi. Možete izabrati veličinu, oblik, boje i naravno – stil i dizajn. Štaviše, možete dodatno da prilagodite različite tipove i dizajne tako da odgovaraju bilo kom uzrastu, polu, profesionalnom ili čak ličnom interesovanju. Ovo vam omogućava da kreirate dizajn koji je jedinstven za korisnika i u kojem će uživati.
Kada poklonite ranac sa štampanom reklamom koji zadovoljava potrebe primaoca, šaljete nedvosmislenu poruku – da ste se potrudili oko poklona i da pridajete veliki značaj osobi koju darujete.
Ne samo da donosite “dirljivo iskustvo” primaocu ovim jedinstvenim poklonom, već osiguravate svojoj firmi besplatnu promociju. Svuda i u svakoj prilici gde budu nosili promotivni ranac, vaši saradnici će biti promoteri brenda.
Rančevi kao marketinški alat
Rančevi su sjajni promotivni proizvodi koji i te kako mogu da donesu prepoznatljivost brenda. Velika površina ranca je prazno platno koje možete prekriti originalnim dizajnom, atraktivnom štampom i, naravno, logotipom i nazivom firme. Možete uključiti i broj telefona ili web lokaciju i tako ponuditi dodatne informacije o svojoj kompaniji. Zapravo, ovo je promotivna taktika koja obećava brze rezultate, jer će uz stalnu izloženost potencijalni klijenti uvek imati vaš brend na umu.
U modernom svetu gde se marketing uglavnom bazira na redovnom digitalnom oglašavanju, može se reći da rančevi nude pametan i suptilan plasman brenda. Možete ostaviti značajan prvi utisak ili pak ojačati svoju poziciju i kompanijski imidž ukoliko iskoristite personalizovane rančeve kao korporativni poklon zaposlenima, prijateljima, porodicama i poslovnim partnerima.
Personalizovani rančevi su praktični, svestrani i trajni
Kada su u pitanju poslovni pokloni, nije tajna da ljudi vole praktične stvari. Ako poklonite bilo koju stvar koja se svakodnevno ne koristi, vrlo brzo će biti zaboravljena. Koja je korist od poklona koji se ne upotrebljava?
Sa aspekta praktičnosti, rančevi su izuzetan poklon. I muškarci i žene vole da nose rančeve, ne samo zato što su funkcionalni, već i zato što mogu da budu sjajan modni detalj. U svakodnevnom životu, na službenim ili privatnim putovanjima, na seminarima ili u ležernim šetnjama, dobar ranac se može uklopiti u svaki outfit.
Takođe, možete računati na mnogo veću funkcionalnost u odnosu na klasične torbe i tašne. Svestrani, sa više pregrada i džepova, mogu poslužiti da ponesete laptop, fascikle, rokovnike i sve ostale vredne stvari.
Važno je reći da su moderni dizajnirani rančevi napravljeni tako da traju. Mogu da izdrže habanje godinama. Naravno, što se duže koriste, duže vam mogu biti od koristi za reklamiranje proizvoda. Dakle, možete biti sigurni da će klijenti dugo promovisati vaše poslovanje.
U kojim prilikama se mogu nositi rančevi?
Praktičnost i svestranost su verovatno glavne odlike rančeva, koje većina ima na umu kada ih bira na poklon. Osim u poslovnom svetu, gde je čvrst ranac odličan način da se uredno i lako nose dokumentacija i laptop, može se koristiti gotovo svuda. Oni koji bi uživali u aktivnostima na otvorenom kao što su kampovanje, planinarenje, biciklizam i skijanje mogu ih dobro iskoristiti. Takođe, putovanje sa rancem je takođe zgodno jer možete da spakujete svoje stvari i spremni ste da krenete na put.
Raznovrsnost je razlog zašto su prilagođeni brendirani rančevi tako efikasan promotivni proizvod koji se može koristiti kao marketinški alat. Za razliku od većine promo proizvoda, oni svakodnevno mogu da podižu svest o brendu.
Rančevi kao neizostavni modni dodatak
Rančevi su dobili svoje mesto na modnoj pisti 70-ih godina prošlog veka, kada je Versaće inspirisan duhom mirovnog pokreta predstavio vojne rančeve sa šarenim maskirnim elementima. Narednih decenija ranac nije toliko bio modni koliko sportski detalj. Međutim, devedesetih se to menja pojavom šik kožnih rančeva.
Kao neizostavni modni dodatak ranac se pojavljuje u raznim oblicima, veličinama i materijalima – u sportskom i elegantnom stilu. Zanimljivo je da nema “starosnih ograničenja” kad je popularnost rančeva u pitanju. Nose ih i mladi i stari, dame umesto tašne, moderni muškarci umesto aktovke. Naročito je atraktivan retro stil, pa su posebno na ceni rančevi sa brušenim metalnim elementima, starinskom kožom i različitim trakama za pričvršćivanje.
Promotivno, moderno i vredno
Na kraju, za koji god stil i dizajn da se opredelite, brendirani rančevi su bez sumnje sjajan marketinški potez. S velikom površinom za štampanje logotipa, naziva ili čak slogana kompanije, svaki model ranca učiniće vaš brend lako prepoznatljivim.
Korišćenje personalizovanih rančeva u promotivnim strategijama je prema tome odlična investicija. Svestran, praktičan i uz to moderan detalj, promotivni ranac će učiniti da svaki vaš klijent (ili zaposleni) postane „šetajući bilbord“. Sasvim je sigurno, ovaj reklamni poklon neće “skupljati prašinu” u kancelariji ili kod kuće.
Slični postovi
Aktuelnosti
Mali saveti za veliki izbor pozivnica za venčanje
Organizacija venčanja je veoma uzbudljiva i lepa faza, ali u isto vreme ...
Autor: uzkafu
Aktuelnosti, Za bolji dan
Soda bikarbona
Pre par dana sam od prijateljice dobila šumeći sapun za pravljenje kupke. U ...
Autor: Lavanda
Aktuelnosti
Ideje za renoviranje koje će podići cenu vaše nekretnine
Ukoliko planirate da u skorijoj budućnosti prodate svoj stan ili kuću, pravi ...
Autor: uzkafu
Aktuelnosti
Otpornost i trajanje zastave zavisi od njene izrade
Danas je vrlo rasprostranjeno isticanje i nošenje zastave u različitim ...
Autor: uzkafu
Aktuelnosti
Kako servisirati svoj automobil
Ključna stvar osim vožnje je da Vaš automobile bude u ispravnom stanju ...
Autor: uzkafu