Uz Kafu logo

Kako organizovati prevoz kada nismo u prilici da vozimo

Aktuelnosti

Autor: uzkafu

Prelaženje određenog puta je sastavni deo dana. Svakodnevno imamo potrebu da odemo na mesto koje je manje ili više udaljeno od našeg prebivališta. Putujemo na posao, do neke javne ustanove, tržnog centra, na more ili planinu. Posebno je komplikovano ako sa sobom nosimo dosta stvari. Bilo da smo sami vozači ili za to koristimo nečije usluge, uvek nam je potrebna dobra organizacija. Ovo je naročito bitno kod preseljenja ili možda odlaska u inostranstvo. Nekada je mnogo lakše koristiti usluge profesionalca, ali je organizacija u ovim situacijama nešto čime se moramo unapred baviti da bi sve proteklo onako kako smo zamislili.

Iznajmljivanje vozila sa vozačem potrebno nam je u različitim prilikama u životu. Nekada je to selidba, prevoz na određenu lokaciju kada nismo u prilici da vozimo ili onda kada želimo da se dobro provedemo i stignemo bezbedno do svog doma.

Selidba i prevoz nameštaja

Kako bi nameštaj stigao u novi dom baš onakav kakav je i bio, njegov prevoz treba pažljivo organizovati. Angažovanjem agencije za selidbu, poštedećete sebe stresa i uštedeti svoje vreme, jer će posao obaviti profesionalci. U svakom slučaju, nameštaj je potrebno adekvatno zaštititi i pripremiti za transport.

Kako bi se selidba obavila na najednostavniji način, potrebno je obavestiti agenciju sa kojom sarađujete o nekim naizgled sitnim detaljima, ali jako bitnim u samom procesu. Treba obratiti pažnju na karakteristike same lokacije i dati informacije o prilazu i površini za parkiranje, da bi agencija poslala adekvatno vozilo za prevoz. Dajte informacije o broju stepenika, veličini tj. širini vrata i detaljima od kojih zavisi koji će broj radnika biti poslat na vašu adresu. Obezbedite dovoljno slobodnog prostora u sobama i hodnicima, kako bi radnici nesmetano mogli prići do stvari koje odnose. Znatno će vam olakšati posao ako sav nameštaj i kutije koje ne idu u novi dom označite da ne bi došlo do zabune i gubljenja vremena. Naravno, na stranu ostavite dragocenosti i stvari koje ćete lično poneti. To podrazumeva važna dokumenta, lekove, nakit, skupu elektroniku i slične predmete.

Vrlo često potrebno je demontirati nameštaj zbog njegove težine i glomaznosti. Ovaj posao nije jednostavan i zato je bolje prepustiti ga profesionalcima. Za nameštaj kao što su veliki garderoberi, ugaone garniture ili kuhinjski elementi, potrebno je više od jednog šrafcigera. Zato je najbolje da ovo rade ljudi koji za to imaju odgovarajući alat, pa će tako uz odgovarajuću zaštitu vaš nameštaj biti adekvatno prevezen.

Postoje stručnjaci u svakoj oblasti, oni svoj posao najbolje rade, tako da je u pojedinim situacijama mnogo lakše angažovati takve ljude.

Organizovani prevoz zaposlenih

Imate firmu sa većim brojem zaposlenih, a nalazi se na periferiji grada. Jedan od mogućih problema za zaposlene, mogao bi biti kako stići na posao i izbeći gužvu u gradskom saobraćaju.

Vlasnici kompanija sve češće se odlučuju da svojim zaposlenima obezbede prevoz do radnog mesta i nazad. Ovo podrazumeva iznajmljivanje vozila sa vozačem, a u zavisnosti od broja radnika, ovo prevozno sredstvo može biti manje ili veće. Organizovani prevoz zaposlenih jedan je od najefikasnijih vidova putovanja zaposlenih. Gužve u saobraćaju i duže putovanje do posla izaziva svakodnevni stres i utiče na smanjenje produktivnosti rada, zato je prevoz do posla savršen način da se ovakve stvari izbegnu. Vozilo preuzima radnike na dogovorenoj lokaciji i u tačno dogovoreno vreme, pa je mogućnost kašnjenja na posao potpuno isključena. Za putovanje do posla u sopstvenoj režiji mora se izdvojiti određena suma novca, a ovaj način prevoza smanjuje troškove radnika i same kompanije.

Iznajmljivanje vozila sa vozačem i obezbeđen prevoz radnika, znači da i sam poslodavac brine o svojim zaposlenima. Rezultat toga je bolja produktivnost radnika i bolja reputacija kompanije.

Organizujte udoban prevoz za goste

Ako organizujete proslavu sa određenim povodom, vrlo je bitno da vaši dragi gosti budu prisutni u određeno vreme. Ovo nekada može biti problem, a uzrok su najčešće loši putevi i gužva u saobraćaju. Da bi vaše slavlje proteklo savršeno, omogućite gostima da svi stignu u isto vreme. Ovo najlakše možete učiniti tako što ćete iznajmiti auto za prevoz sa vozačem koji će se pobrinuti da vaši gosti budu zadovoljni. Važno je razmotriti potrebe svojih gostiju, pa prema tome birati i prevozno sredstvo. To naravno zavisi i od broja ljudi koje ste pozvali, ali iznajmljivanje vozila sa vozačem, uvek je najbolji način za prevoz gostiju kada su u pitanju proslave.  Kada birate prevoznika, odaberite pouzdanu i profesionalnu firmu koja će na adekvatan način  brinuti o vašim dragim ljudima. 

Svi smo svesni činjenice da niko od nas nije savršen vozač. Dobro su nam poznata pravila kada nikada ne treba biti za volanom. U nekim situacijama, vožnju je najbolje prepustiti stručnjacima i za neke događaje unajmiti vozače. Poštedite sebe dodatnog stresa u saobraćaju, pa na rođendane, proslave ili možda i na posao putujte tako što ćete opušteno sedeti dok neko drugi brine o saobraćajnim propisima.


Pretplati me
Obavesti o
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Slični postovi

procitaj vise
Pročitaj više

Aktuelnosti

Mali saveti za veliki izbor pozivnica za venčanje

Organizacija venčanja je veoma uzbudljiva i lepa faza, ali u isto vreme ...

Autor: uzkafu

procitaj vise
Pročitaj više

Aktuelnosti, Za bolji dan

Soda bikarbona

Pre par dana sam od prijateljice dobila šumeći sapun za pravljenje kupke. U ...

Autor: Lavanda

procitaj vise
Pročitaj više

Aktuelnosti

Ideje za renoviranje koje će podići cenu vaše nekretnine

Ukoliko planirate da u skorijoj budućnosti prodate svoj stan ili kuću, pravi ...

Autor: uzkafu

procitaj vise
Pročitaj više

Aktuelnosti

Otpornost i trajanje zastave zavisi od njene izrade

Danas je vrlo rasprostranjeno isticanje i nošenje zastave u različitim ...

Autor: uzkafu

procitaj vise
Pročitaj više

Aktuelnosti

Kako servisirati svoj automobil

Ključna stvar osim vožnje je da Vaš automobile bude u ispravnom stanju ...

Autor: uzkafu