fbpx

Uz Kafu logo

Razgovor sa Miljanom Mitić – nega kose kao životna i poslovna tema

Kafa sa prijateljima

Autor: Milena

Ovo je tekst za sve kovrdžave ljude i one koji se tako osećaju!
Za sve koji su u jednom trenutku života doneli odluku da će raditi ono što vole. Da nema kompromisa kada je njihovo vreme u pitanju. I da će kroz posao pružati korisne informacije i znanje koje unapređuje kvalitet života.

Ovo je tekst za sve koji žele da ostvare svoju zamisao, a još uvek nemaju hrabrosti da počnu.

Za Instagram profil Miljane Mitić my_curly_stories, čula sam od žene koja ima ravnu kosu. Preporučila mi je da pratim savete sa ovog profila, jer su dobri za sve tipove kose. To je bilo pre samo nekoliko meseci.

Danas je Miljanin profil nezaobilazna literatura kada krenem da kupim neki preparat za kosu.

I kako sam čula, veliki broj žena otvara Instagram u parfimerijama da se podseti koji je šampon ili penu Miljana preporučila.

Potvrđeno je – moja kovrdžava kosa se oporavlja i pokazuje u svoj svojoj lepoti.
Zahvaljujući Miljani.

Ali, verovali ili ne, u ovom tekstu biće najmanje reči o kovrdžama. Sve što vas zanima možete da pronađete na Instagram i YouTube profilima koje Miljana vodi na fenomenalan način.

Odlučila sam da sa njom razgovaram o uspehu koji je postigla na društvenim mrežama i o načinu rada. Mnogi mi postavljaju pitanja kako da unaprede svoje profile, kako da to pretvore u posao. Verujte mi, u ovom tekstu pronaći ćete veliki broj odgovora. Samo pažljivo čitajte i pratite svoju strast.

Kako, kada i zbog čega si počela da prenosiš svoje znanje i savete o zdravlju i nezi kose?

Prvi sadržaj o nezi kose koji sam plasirala na društvene mreže bio je Youtube video na mom kanalu u decembru 2017. godine. Prethodne tri godine sam provela gledajući strane Jutjuberke od kojih sam i naučila osnove, a ideja da i sama počnem da snimam došla je spontano kada sam primetila nedostatak takvih blogera kod nas.

Da li si u startu imala plan da napraviš izuzeno praćene profile ili je sve došlo samo od sebe? 

Mislim da sam tada imala u glavi neki plan ali, kada pogledam iz ovog ugla, na početku je to bilo dosta opušteno. Najveća motivacija mi je bila povezivanje sa drugim kovrdžavim ljudima sa naših prostora i deljenje mojih iskustava, ali bih lagala kada bih rekla da mi potencijalni uspeh nije bio privlačan. Pravo bi pitanje u tom slučaju bilo šta za mene znači uspeh, a to je nešto o čemu često razmišljam.

Da li bi sve radila sa manje entuzijazma ili bi možda odustala da nisi primećivala napredak profila i aktivnost pratilaca?

Mislim da u današnje vreme kada su internet i društvene mreže postali primarno sredstvo komunikacije uspeh ne može izostati ako si uporan i stalno radiš na sebi i unapređenju svojih veština. Za mene sporiji rast znači da treba da objektivno sagledam svoj sadržaj u prethodnom periodu i da ga učinim zanimljivijim i kvalitetnijim. Takmičarski sam nastrojena i volim da se dokazujem, tako da mi je to dodatna motivacija.

Koja su najčešća pitanja koja dobijaš? I naravno, koji su tvoji najčešći odgovori na njih?

Koji šampon/masku/kremu da kupim da mi se lokne vrate? (Naravno, te su lokne preživele kojekakva oštećenja, neadekvatnu negu i loše šišanje).
Šta misliš o nekom proizvodu?
Odgovor na oba je isti, a to je upućivanje na adekvatne tekstove i videe na mojim profilima. Zbog toga se trudim da olakšam pronalaženje kreiranjem odgovarajućih ikonica i plejlista.

Da li je bilo pitanja na koja nisi imala odgovore ili ti je trebalo više vremena da odgovoriš?

Pošto uglavnom dobijam pitanja vezana za kovrdžavu kosu, nema ih mnogo za koje nemam odgovor. Ako ga nemam, to je iz dve oblasti: farbanje kose i zdravstveni problemi. Ovo posebno važi za slučajeve u kojima prepoznajem simptome nekih ozbiljnijih oboljenja i tada savetujem odlazak lekaru.

Tema koju razvijaš na svojim profilima je specifična.

Na prvi pogled, nije namenjena širokom krugu ljudi. Da li misliš da je to olakšavajuća ili otežavajuća okolnost za napredovanje profila i razvoj sadržaja?

Ovo je nešto o čemu sam i sama razmišljala kada sam učila o značaju brojki i statistici. Mislim da zavisi od toga kako se postaviš i koji ti je krajnji cilj.

Koliko ti je važan plan objavljivanja i kreiranja sadržaja? Da li misliš da je moguće raditi bez njega?

Volim da imam ideje i teze, ali na kraju dana improvizujem i pravim sve na licu mesta. Tako deluje mnogo opuštenije i dozvoljava mi da prenesem svoju energiju drugima na autentičan način. Mislim da se ne može raditi bez ikakvog plana ili ideje, ali može bez unapred napravljenih i ispisanih programa rada.

Šta misliš, šta je ključno za uspeh i razvoj jednog Instagram profila koji za cilj ima promovisanje životnog stila i interesovanja?

Ključno je ono što nam je svima najteže: da se otvorimo. Često zapratim profile koji imaju zanimljiv sadržaj, ali se desi da ne mogu da se setim kako se zovu jer nisu ostavili nikakav utisak. Energija kojom se predstavljaš, tvoj smisao za humor i tvoja interesovanja su ono što meni izdvaja nekoga iz mora sličnih profila.

Da li pratiš savete na profilima koji su u vezi sa razvojem sadržaja, Instagram algoritmom, nekim tehničkim instrukicijama o kreiranju objava?

Koliko ti znače ili ne znače?

Otkad sam pre par meseci počela ozbiljno da se bavim ovim poslom, uložila sam vreme i novac da se edukujem i pratim mnogo takvih profila. Praćenje različitih ljudi mi pomaže da formiram kompletniju sliku. Znače mi i posebno mi je drago što kod nas takve profile uglavnom vode žene.

Šta možeš da poručiš nekome ko želi da jednog dana ostvaruje saradnju sa brendovima i zarađuje na Instagramu?

Još uvek nisam imala formalnu saradnju s nekim brendom, ali mislim da je to sasvim normalno i očekivano. Kao i u svakom poslu, važno je da znaš koliko vrediš i da imaš integritet. Ljudi to uvek prepoznaju. Moja profesorka solo pevanja nam je uvek govorila da masu ne biramo, ali da je publika odabrana.

Da li je dovoljan samo Instagram?

Nije. Potrebno je mnogo vremena i ulaganja i mislim da niko ko tek počinje ne može od njega da preživi.

Možeš li da nam otkriješ neke svoje poslovne planove ili misliš da je bolje da te pratimo, podržavamo i da volimo svoju kosu? 🙂

Imam krajnji cilj i preduzimam korake da do njega dođem. Moj trenutni fokus je na izgradnji zajednice i ličnog brenda, a uskoro ću sa suprugom pokrenuti još jedan projekat. Kroz ovo sam shvatila da posedujem veliku ljubav prema marketingu pa sam u procesu prebacivanja na taj fakultet. Najveća mi je privilegija što sam pomogla mnogim ljudima da prihvate i zavole svoju kosu. To je poverenje koje ću nastaviti da gradim u budućnosti.
0 0 vote
Article Rating

Pretplati me
Obavesti o
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Slični postovi

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa sa prijateljima

Val Thorens – Francuska

Zimovanje je opet ušlo u modu, a sa time i zimski sportovi! Sve više ljudi ...

Autor: Marina

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa sa prijateljima

Sarajevo – prvi deo

Ukoliko volite putovanja, nemate vremena (a ni puno para) za dalje ...

Autor: Jovana

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa sa prijateljima

Hristos Voskrese

U izvodima iz predavanja objavljenog u knjizi Praznici Gospodnji kažu ...

Autor: UzKafu