Kuhinja u firmi – prednost ili greška?
Kafa na poslu
Autor: uzkafu
Hajde da za trenutak zanemarimo činjenicu da veliki broj ljudi skoro godinu dana radi kod kuće i nije poznato kada će se vratiti u kancelarije.
Međutim, znamo da će se situacija pre ili kasnije promeniti i svi će se vratiti na svoja radna mesta, što verovatno jedva čekaju.
E sad, nekome je radno mesto bliže kući, nekome dalje. Neko uživa u udobnoj fotelji, lepom pogledu i prostoru u kome može da se skoncentriše i fokusira, a neko nema tu privilegiju.
I najvažnije od svega – neko na poslu ima prijatno mesto za obrok, kafu i ćaskanje sa kolegama, a neko nažalost nema.
Kuhinja treba da postane standard za svaki kancelarijski poslovni prostor.
Mnogi ljudi kuhinju smatraju centralnom i najvažnijom prostorijom u domu. Tu se ukućani, a nekada i gosti, okupljaju, razgovaraju, druže se, smeju i zbližavaju. Razgovaraju o problemima i rešavaju ih.
Zašto ovako ne bi bilo i u radnom okruženju? Nažalost, u nekim firmama je prostor za pauzu i druženje sa kolegama na posldenjem mestu prilikom uređenja i opremanja.
Kuhinja se svodi na jedan ili dva elementa u kojima se nalaze aparat i šoljice za kafu, čaše i osnovni pribor. Retko ko vodi računa o ovoj prostoriji. Priznaćete da razgovori u takvom okruženju nisu posebno opuštajući. Još manje su inspirativni za stvaranje novih poslovnih i kreativnih ideja.
Istraživanja pokazuju da je prostor okupljanja kolega tokom pauze jednako važan koliko i onaj u kome obavljaju svoj posao.
Ovo su potvrdile poznate svetske kompanije popust Gugla i Fejsbuka. Podrazumeva se da njihovi zaposleni imaju sve moguće pogodnosti. Od teretane, berbernice, sobe za masažu i tuš kabina – sve im je dostupno, jer standard kompanije to dozvoljava.
Međutim, posebna pažnja posvećena je dizajnu i uređenju kancelarijskih kuhinja. Prostorija koju zaposleni koriste svakodnevno treba da bude opremljena najkvalitetnijim i dugotrajnim elementima.
Zbog toga izdvajamo nekoliko predloga za uređenje kuhinje koja će u firmi biti prostorija za razvoj produktivnosti i timskog duha.
Podstaknite razgovore kroz dizajn.
Većina iskusnih menadžera i direktora zna koliko je važna interakcija zaposlenih, razmena mišljenja i ideja. Obično se to dešava tokom kraćih ili duzžih pauza na poslu. Zato je kuhinja idealan prostor za takve razgovore.
U zavisnosti od broja zaposlenih, dizajn kuhinje može viti različit. Na osnovu toga pravi se kombinacija stolova, izbor stolica. Neko voli da na poslu ozbiljno ruča, a neko da samo nešto prezalogaji na barskoj stolici. Međutim, navike ovde nisu toliko važne koliko je važna komunikacija kolega tokom pauze.
Izbor kvalitetne i moderne kuhinjske opreme.
Viseći kuhinjski elementi vidljivi su na prvi pogled i iz svakog ugla. Ako je tako, onda treba birati pametno. Uskladiti dizajn sa prostorijom i ostatkom firme i poštovati standarde u enterijeru.
Kad smo kod standarda, prvi treba da bude kvalitet. Zato je najbolje birati ono što će da traje i služi mnoge zaposlene. U svakoj kuhinji je radna ploča najvažniji deo, a posebno u firmi u kojoj je na dnevnom nivou koristi veliki broj ljudi. I zato, ovde treba izabrati najkvalitetnije. Cene kvarcnih radnih ploča možda se razlikuju od ostalih, ali je potvrđeno da su najtrajnije i najpouzdanije. Kvalitet je uvek na prvom mestu.
Osvetljenje
Loše osvetljenje može izazvati glavobolju, pospanost i nervozu. Kada zapolseni prave pauzu u kuhinji za vreme ručka, svakako ne treba da se osećaju loše i umornije. Zato rasveti treba posvetiti posebnu pažnju prilikm opremanja i dizajniranja kuhinje u firmi. Naravno, najbolje bi bilo da u prostoriji ima što više dnevne svetlosti, ali ukoliko to nije moguće, saradnja sa dizajnerima eneterijera i stručnjacima za rasvetu može doneti velike pluseve u poslovanju i produktivnosti zaposlenih.
Moderna i kompletna kuhinjska oprema
Moderan i kvalitetan aparat za kafu veoma je važan u kompanijskoj kuhinji. Pored toga, mnogi zaposleni imaju zdravu naviku da ručak ponesu od kuće pa je poželjno imati frižider i mirkotalasnu pećnicu. Ostali kuhinjski aparati su plus, ali nisu neophodni.
Dakle, kuhinja u firmi važna je koliko i kuhinja u domu, jer se na poslu provodi veliki deo dana. Zato treba da bude prosotrija sa dobrom energijom koja budi kreativnost, motivaciju i podiže kolegijalnost.
Slični postovi
Kafa na poslu
Upotrebite svoje znanje
Učenje je kao veslanje uzvodno; čim se prestane, odmah se kreće nazad. Lao ...
Autor: Milena
Kafa na poslu
Neprikladna pitanja na razgovoru za posao
Ovih dana pila sam kafu sa drugaricama koje traže posao. Pričale su mi o ...
Autor: Milena
Kafa na poslu
Reklamiranje roll-up banerom ostavlja prostor za uštedu
Reklamiranje je veoma bitan segment poslovanja svake firme, svedoci smo da ...
Autor: uzkafu
Kafa na poslu, Za bolji dan
Fitnes i posao: Kako sve uklopiti
Niko ne spori da je tempo savremenog života prilično ubrzan i da jurnjava da ...
Autor: uzkafu
Da ti kažem, Kafa na poslu
Da li je petak postao precenjen dan?
Poslednjih godina, od kada je kreiranje sadržaja na društvenim mrežama uzelo ...
Autor: Milena