Uz Kafu logo

Reklamiranje roll-up banerom ostavlja prostor za uštedu

Kafa na poslu

Autor: uzkafu

Reklamiranje je veoma bitan segment poslovanja svake firme, svedoci smo da se svakodnevno, na svakom koraku srećemo sa reklamama, ima ih i tamo gde ih ne očekujemo, iskaču iz poštanskih sandučića, stižu nam sa porudžbinama brze hrane, vise sa vetrobrana automobila, iskaču na stranicama raznih portala, bez njih ne može da se zamisli marketinška strategija bilo koje firme. Reklamni materijal razvijao se i pratio razvoj marketinških strategija, iako  još uvek srećemo tradicionalne reklame štampane na flajerima, brošurama, kesama, ipak,  sve su zastupljeniji moderni trendovi u reklamiranju koji ističu bilborde i roll-up banere kao najefikasnija sredstva reklamiranja.

Roll-up baner – dugotrajan promotivni panel

Rooll-up baner danas predstavlja nezamenljiv marketinški materijal za svaku promo situaciju, odgovara svakom  prostoru, pa ga možemo videti na stepeništu, vrlo često ih srećemo u raznim holovima, a najčešće su namenjeni salama za press konferencije kao paravani za snimanje. On doprinosi da firma, koja se reklamira, deluje profesionalno i odaje utisak posvećenosti  poslovanju i novoj liniji proizvoda, za čije reklamiranje se najčešće koristi. Roll up baner je veoma značajan kao reklamni materijal, on treba da skrene pažnja na brend koji reklamira i ostavi dobar i trajan utisak na potencijalne kupce i klijente, zato je  veoma delotvoran u reklamiranju, izlaganju i brendiranju proizvoda na velikim izložbenim dogadjajima. Nekada su male firme bile u nemogućnosti da se reklamiraju na velikim sajmovima i izložbenim dogadjajima, zato što su troškovi reklamiranja bili visoki i za male firme nedostižni. Otkrićem roll-up banera firme su dobile mogućnost da, uz malo ulaganja,  dobiju savršen, što je još važnije, dugotrajan promotivni panel,  namenjen za višekratnu upotrebu, kojim će vrlo lako i brzo brendirati prostor, uz to može da posluži kao sredstvo reklamiranja na različitim manifestacijama. Upotreba roll-up banera  ostavlja prostor za uštedu u budžetu namenjenom za reklamiranje, a uštedjeni novac može lako da se preusmeri za učešće  i izlaganje na novim izložbenim dogadjajima. Upotreba rolobanera može povećati direktnu prodaju na sajmovima.

Originalan roll-up baner skreće pažnju na brend

Roll-up baner je na našem tržištu poznat kao rolobaner, ime je dobio po svom jedinstvenom dizajnu vrlo jednostavnog rasklapanja i sklapanja, odnosno urolavanja. Mogućnost brzog i jednostavnog rasklapanja i montiranja u prostoru daje mogućnost firmi da u kratkom roku brendira prostor izlaganja na velikim izložbenim dogadjajima i sajmovima, i originalnom grafikom ostavi upečatljiv utisak na potencijalne posetioce. Štampa grafike radi se na visokokvalitetnom polipropilenskom platnu, ali i na ciradnom platnu, oba su namenjena za potrebe roll-up banera. Originalnost roll-up banera zavisi, upravo, od grafike koja se štampa na platnu, a grafiku najčešće radnici u štampariji biraju zajedno sa predstavnikom firme za koju se radi roll-up baner. Ukoliko iz firme nemaju neku konkretnu ideju, u štampariji će im pomoći da rolobaner bude što originalniji, kako bi skrenuo pažnju potencijalnih klijenata. Preporuka je da se reklamna poruka i tekst štampaju na 10 cm od ivica rolobanera, a da od dna budu pomerene i 20 cm. Mnoge štamparije u ponudi imaju opciju rebrendiranja štampanog dela, pa jedan isti rolobaner može da se iskoristi za više različitih manifestacija, uz mogućnost da jednu konstrukciju roll-up banera firma koristi u više kampanja, zameniće samo platno na kome se štampa grafika i dobiće novu reklamu i   uštedu u budžetu. 


Pretplati me
Obavesti o
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Slični postovi

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa na poslu

Upotrebite svoje znanje

Učenje je kao veslanje uzvodno; čim se prestane, odmah se kreće nazad. Lao ...

Autor: Milena

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa na poslu

Kuhinja u firmi – prednost ili greška?

Hajde da za trenutak zanemarimo činjenicu da veliki broj ljudi skoro ...

Autor: uzkafu

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa na poslu

Neprikladna pitanja na razgovoru za posao

Ovih dana pila sam kafu sa drugaricama koje traže posao. Pričale su mi o ...

Autor: Milena

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa na poslu, Za bolji dan

Fitnes i posao: Kako sve uklopiti

Niko ne spori da je tempo savremenog života prilično ubrzan i da jurnjava da ...

Autor: uzkafu

procitaj vise
Pročitaj više

Da ti kažem, Kafa na poslu

Da li je petak postao precenjen dan?

Poslednjih godina, od kada je kreiranje sadržaja na društvenim mrežama uzelo ...

Autor: Milena