Uz Kafu logo

Jednostavni načini da unapredite rad svog restorana

Kafa na poslu

Autor: Milena

Bavljenje ugostiteljstvom nije lak i jednostavan posao, posebno u izazovnim vremenima i promenljivim ekonomskim situacijama na svetskom nivou. Međutim, rad, trud i kvalitet se prepoznaju i cene čak i kada je najteže pa tako verni gosti sa zadovoljstvom podržavaju rad svog omiljenog mesta za dobru klopu i opuštanje. 

Ukoliko ste vlasnik ili menadžer restorana i shvatate koliko je važno konstantno unapređivanje kvaliteta usluga i ambijenta, onda je ovaj tekst pisan upravo za vas. 

Verovatno ste do sada naišli na gomilu tekstova i saveta i tome kako možete da pobiljšate rad svog restorana. Međutim, veliki broj predloga i ideja najčešće zbunjuje i stvara pometnju u planovima. Zato je najbolje da se fokusirate na samo nekoliko ciljeva za određeni period. Kada njih ostvarite, postavićete nove, ali će ono što ste već postigli da radsi za vas, donosi prihode i dovodi goste u restoran. 

Obratite pažnju na samo nekoliko naših predloga i biće vam jasno kako treba da počnete i kojim putem da se krećete kada želite da unapredite rad svog restorana. 

Obratite posebnu pažnju na jelovnik

Iako u restoranu možda imate dodatni sadržaj, jedinstven ambijent i ljubazno osoblje, većina gostiju će u vaš restoran dolaziti i vraćati se zbog dobre hrane. Ukoliko ne pronađu ono što im prija, računajte da više neće svraćati. Zbog toga je jelovnik glavna stavka u vođenju svakog restorana. Vi ste svesni koliko je važan, ali iznenadila bi vas činjenica da neki vlasnici ili menadžeri ugostiteljskih objekata čak i godinama ne pogledaju jelovnik, već se bave drugim stvarima. Potrudite se da redovno pratite šta gosti najčešće poručuju, da ta jela stavljate na posebna mesta u meniju ili u posebne ponude. Ukoliko shvatate da neki specijaliteti ne prolaze dobro, pronađite razlog zbog čega je to tako ili ih zamenite drugim opcijama. 

Gosti inače vole kada restorani uvode novitete u jelovnike, ali zadržavaju i ono što je provereno dobro. Posebno cene kada shvate da restoran u koji vole da odu prati njihove želje i potrebe. Zato osluškujte šta vaši gosti žele i povremeno im priređujte mala i prijatna iznenađenja u jelovniku. Videćete da će njima prijati, a vama se isplatiti na duge staze. 

Iskoristite sve mogućnosti društvenih mreža 

Troškovi tradicionalnih vidova oglašavanja putem televizije, radija, novina, bilborda ili flajera mogu biti veoma skupi. Pored toga što su skupi, rezultati se ne mogu sagledati jasno i brzo. Za razliku od toga, društvene mreže danas pružaju mnogo mogućnosti za oglašavanje i privlačenje gostiju. Prvo što treba da uradite kada otvorite restoran, a možda čak i ranije je da otvorite i njegove stranice na društvenim mrežama. Počnite od osnovnih društvenih mreža, a to su Facebook i Instagram, zatim krenite na TikTok, LinkedIn i Twitter. Naravno, ne zaboravite i Pinterest, jer ćete tu imati mogućnost da predstavite detalje u ambijentu svog restorana, ali i da promovišete različite specijalitete. 

Redovne aktivnosti na društvenim mrežama stvoriće zajednicu ljudi koja je okupljena oko vašeg restorana zbog kvaliteta, srdačnosti i bliskosti koju stvarate komunikacijom u svakom trenutku. 

Plaćemo oglašavanje na društvenim mrežama izuzetno je isplativo i donosi provereno dobre rezultate. Zato ne treba da štedite novac, vreme i ideje kada je u pitanju online nastup vašeg restorana. Ukoliko nemate vremena da se bavite društvenim mrežama, angažujte tim koji će preuzeti ovaj posao. 

Pojednostavite procese pripreme

Kada je reč o unapređenju i osavremenjivanju, ne zaboravite da 21. vek pruža ogroman broj mogućnosti za lakše i brže poslovanje. Ovo se pre svega odnosi na pripremu hrane i pića. Počnite od kafe-aparata kojih sada ima toliko da je teško izabrati i odlučiti se za jedan. Tu su i pomagala za brzu pripremu i ceđenje zdravih sokova od voća i povrća. Naravno, nezaoblazni su savremeni i napredni aparati za pripremu i obradu hrane. Moderne aparate možete da imate, ako ne odmah i sve odjednom, onda vremenom, kako vaše poslovanje raste. Zato se potrudite da bidet u toku sa informacijama iz sveta ugostiteljstva i da blagovremeno postavljete ciljeve o nabavkama savremene opreme za resotrane. Ovo će u značajnoj meri unaprediti i ubrzati vašu uslugu, a i osoblje će imati motivaciju da se konstantno usavršava i savladava nove načine pripreme i serviranja hrane. 

I za kraj – ne zaboravite tradiciju. Iako je u ovom tekstu bilo više reči o novim tehnologijama i savremenim načinima razvoja restorana, tradicija ne sme da se zaboravi. Kad god i gde god možete, dodajte finesu ručne pripreme nekog specijaliteta. Gosti vole da znaju da se neko zbog njih posebno i posvetio se pripremi jela koje su birali. 

Nadamo se da vam je ovaj tekst otvorio neke ideje i da ćete i dalje uživati u radu svog resotrana, zajedno sa starim i novim gostima. 


Pretplati me
Obavesti o
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Slični postovi

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa na poslu

Upotrebite svoje znanje

Učenje je kao veslanje uzvodno; čim se prestane, odmah se kreće nazad. Lao ...

Autor: Milena

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa na poslu

Kuhinja u firmi – prednost ili greška?

Hajde da za trenutak zanemarimo činjenicu da veliki broj ljudi skoro ...

Autor: uzkafu

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa na poslu

Neprikladna pitanja na razgovoru za posao

Ovih dana pila sam kafu sa drugaricama koje traže posao. Pričale su mi o ...

Autor: Milena

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa na poslu

Reklamiranje roll-up banerom ostavlja prostor za uštedu

Reklamiranje je veoma bitan segment poslovanja svake firme, svedoci smo da ...

Autor: uzkafu

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa na poslu, Za bolji dan

Fitnes i posao: Kako sve uklopiti

Niko ne spori da je tempo savremenog života prilično ubrzan i da jurnjava da ...

Autor: uzkafu