Uz Kafu logo

Prednosti savremeno uređenih kancelarija

Kafa na poslu

Autor: uzkafu

Bez obzira na to što čitav posao obavljate na računaru, imajte na umu da je vaše radno okruženje veoma važno za produktivnost i koncentraciju tokom rada. Ukoliko ste poslodavac ili nadređeni, ovo se odnosi i na radni prostor i učinak vaših zaposlenih. 

Obavljanje posla u neprijatnom i neudobnom prostoru loše utiče na produktivnost i u većini slučajeva stvara negativnu atmosferu. Zato imajte na umu da ulaganjem u uređenje poslovnog prostra ulažete i u samo poslovanje i način rada čitavih timova. 

Šta da radite kada niste sigurni kako treba da izgleda vaš poslovni prostor ili objekat koji želite da kupite ili iznajmite? Prvo, u pretraživač ukucajte: izdavanje i prodaja nekretnina Beograd ili grad u kome će se nalaziti vaša firma. Pronaći ćete opise i fotografije nekretnina koje su veoma slične onome što vam je potrebno, a možda ćete imati i dovoljno sreće da odmah pronađete prostor koji vam odgovara. 
Međutim, i dalje niste rešili ceo problem. Zidovi i krov nisu presudni za produktivnost zaposlenih i uspešno poslovanje. Zato pročitajte savete stručnjaka za uređenje poslovnog prostora. Veoma su važni i lako primenjivi. 

Idealna rešenja za odlaganje i skladištenje stvari

Efikasnost i dobra organizacija u radu se izuzetno cene u poslovnom svetu. Zbog toga je veoma važno napraviti i organizovati sav kancelariski materijal, dokumenta i arhivu tako da zaposleni u svakom trenutku znaju gde se šta nalazi i da ne gube vreme koje mogu bolje da iskoriste. Ovo je posebno važno kod takozvanih open space kancelarija, u kojima zaposleni nemaju sopstvene ormariće i ostave, već raspolažu uputstvima o tome gde se nalazi materijal neophodan za obavljanje posla. 

Stvaranje produktivnog (agilnog) okruženja

Pandemijska godina pokazala je da mesto rada nije važno, već se mere samo rezultati. Zato su savremeno opremljene kancelarije uređene tako da zaposlene ne drže na istom mestu tokom čitavog radnog vremena. Svaki deo prostora ima neku svrhu, odnosno namenjen je različitim aktivnostima. Postoji kutak za koncentraciju i inspiraciju, za odmor, za fokus, za sastanke i brainstorming. Tu su i kancelarije za prezentacije i učenje i naravno, prostor za druženje i pauzu. Zato prilikom opremanja poslovnog prostora treba uključiti ne samo stručnjake za enterijer, već i zaposlene, koji će najbolje znati šta im je zaista važno u firmi u kojoj rade. 

Što više svetlosti i zelenila

Osvetljenje i biljke u kancelariji utiču ne samo na pozitivnu atmosferu, već i na produktivnost zaposlenih. Brojna istraživanja pokazala su da je koncentracija bolja i kreativnost veća kada se posao obavlja u prijatnom prostoru. Samim tim zaposleni rado dolaze na posao, manje je izostajanja i loše energije među njima. Zato posebnu pažnju posvetite prirodnom osvetljenju i obezbedite dovoljno prostora za što više zelenila u kancelarijama. 

Fleksibilna rešenja 

Tradicionalni kancelarijski prostor je prevaziđen. Industrija nameštaja nudi ogroman broj dizajnerskih rešenja koja su višenamenska i moderna. Na primer, zidove u možete koristiti kao panele za prezentacije ili nabavite panele koje ćete po potrebi koristiti kao zidove. Rasklopivi stolovi omogućavaju vam da prostor korstite za više namena, prema zahtevima i potrerbama zaposlenih. Istražite sva fleksibilna rešenja u savremenom dizajnu i budite maštoviti – isplatiće vam se u svakom smislu. 

Balans open space rešenja i zatvorenih prostorija

Savet ne samo stručnjaka za uređenje poslovnog prostora, već i vlasnika uspešnih kompanija je da napravite kombinaciju otvorenih i zatvorenih kancelarija. Koliko god da je dobro da zaposleni imaju kontakt i kontrolu tokom rada, toliko im je u nekim trenucima potrebna privatnost i maksimačna koncentracija. Zbog toga ćete u najuspešnijim svetskim kompanijama videti kombinaciju u dizajnu kacelarija. Obezbedite zaposlenima dovoljno prostora za privatnost, ali i za rad u društvu. 

Prostror za odmor i druženje 

Dokazano je da su ljudi koji imaju dobre prijatelje na poslu najčešće angažovaniji, produktivniji i retko su u potrazi za drugim radnim mestom. Zbog toga je važno da im obezbedite prostor za druženje, razgovore i upoznavanje kolega iz drugih sektora. Građenje odnosa i razmena posovnih ideja veoma su važni kako za firmu, tako i za zaposlene koji na taj način proširuju svoje znanje i interesovanja. 

Šta je po vašem mišljenju veoma važno prilikom uređenja savremenih kancelarija?


Pretplati me
Obavesti o
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Slični postovi

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa na poslu

Upotrebite svoje znanje

Učenje je kao veslanje uzvodno; čim se prestane, odmah se kreće nazad. Lao ...

Autor: Milena

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa na poslu

Kuhinja u firmi – prednost ili greška?

Hajde da za trenutak zanemarimo činjenicu da veliki broj ljudi skoro ...

Autor: uzkafu

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa na poslu

Neprikladna pitanja na razgovoru za posao

Ovih dana pila sam kafu sa drugaricama koje traže posao. Pričale su mi o ...

Autor: Milena

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa na poslu

Reklamiranje roll-up banerom ostavlja prostor za uštedu

Reklamiranje je veoma bitan segment poslovanja svake firme, svedoci smo da ...

Autor: uzkafu

procitaj vise
Pročitaj više

Kafa na poslu, Za bolji dan

Fitnes i posao: Kako sve uklopiti

Niko ne spori da je tempo savremenog života prilično ubrzan i da jurnjava da ...

Autor: uzkafu