fbpx

Uz Kafu logo

Kedrova priča krije čudo sibirske tajge

Sa stilom

Autor: Milena

Volim da otkrivam nove kozmetičke proizvode, a posebno ako su prirodnog porekla, bez prazne priče i lažnih obećanja o dejstvu. Zato sam razgovarala sa Elenom Sochivko, predstavnicom brenda Kedrova priča. Zanimalo me je šta mi kao potrošači treba da znamo o njihovim proizvodima i o organskoj kozmetici uopšte.

Sa posebnim interesovanjem sam ispratila priču o kedru, o kome sam do sada malo znala, ali nikada nije kasno da se sazna nešto lepo i korisno.

Recite nam nešto više o blagotvornom kedru?

Kedar je čudo sibirske tajge, njeno zlato. Na stolu stanovništva Sibira već je nekoliko vekova. Kedar je divlji izvor Omega 3,6,9, koncentrat vitamina E, A, B1, B2, B3 i jednog vitamtina pod nazivom F (po kome je poznato riblje ulje). U Sibiru kedrovo ulje zovu lek za 100 bolesti. Suštinski, kedrovo ulje deluje kao probiotik. Blagotvorno je za digestivni trakt, krvnu sliku (smanjenje holesterola), vitalnost, stanje kože, na imunitet dece. I na pozitivan životni stav!

Ko je osmislio Kedrovu priču?

Kedrova priča se rodila iz načina našeg života. To je priča priča o kedru kroz kedrovo ulje koje čuva vitalnost organizma. Kedrove saune obnavaljau ćelije, pročišćavaju disajne puteve i vraćaju kieonik u mozak. Tu je i prave prirodna kozmetika bez koje nije moguć svakodnevan život.

Prirodna i organska kozmetika poslednjih godina postale su popularan trend. Međutim, treba napraviti razliku, jer postoji:

  • Prirodna kozmetika,
  • Organska kozmetika,
  • Sertifikovana kozmetika,
  • Lažna prirodna i organska kozmetika.

Nažalost, često se pravi sastav kozmetičkog proizvoda ne podudara sa onim što piše na ambalaži. Sve se pretvorilo u biznis i iskorišćavanje onoga što zaista vredi. 

Da bismo mi kao potrosači bili zaštićeni, trebalo bi da pazimo šta i gde kupujemo. Veoma je bitno da kupac obraća pažnju na sastav, što je dosta teško, ukoliko nije stručnjak.

Da li imate „glavne junake“ priče, odnosno neke vodeće proizvode ili su svi podjednako važni?

Kedrova priča je priča o oporavku celog organizma. Kroz unutrašnje delovanje važnih kiselina moguća je lepota! Tako je osnovni proizvod kedrovo ulje koje se koristi i za ishranu i za spoljašnju upotrebu kao divlji anti age.

A suštinski, princip našeg rada je selekcija najboljeg u svim segmentima; bilo da je to kosa, telo, lice, nega beba, muškaraca…

Na primer, vrlo smo ponosni na proizvode koji su već postali HIT u Srbiji:

Serum za aktivizaciju rasta kose na bazi kedra,
Krem maska za dubinski oporovak ruku od ulja avokada,
Micelarni rastvor za vrlo nežno čišćenje lica sa idealnim sastavom ulja ruže,
Zasićeni serum u ulju od 30+ za dubisnku vlagu i ishranu kože lica na bazi argana,
Ulja za tuširanje koja hrane kožu tela.

Sva naša kozmetika je pogodna za ljude sa oštećenom i osetljiovm kožom tela i lica.
Mnogo stalnih kupaca je sa nama dugi niz godina, jer im je ova kozmetika pomogla da reše probleme sa crvenilom, aknama, iritacijom, osetljiovošću, opadanjem kose, umornom kožom, peruti ili masnom kosom. 

Koliko su ljudi u Srbiji na samom početku bili upoznati sa Vašim proizvodima?

Kedrova priča već 6 godina postoji na ovom tržištu. Krenuli smo iz male radnje u prolazu ka Balkanskoj. Svih ovih 6 godina mi radimo samo po preporukama. 

Da li je proces predstavljanja Vaših prirodnih i organskih proizvoda išao lako na našem tržištu ili je bilo poteškoća?

Sa jedne strane, Srbija voli ruske proizvode. Imidž ruskih proizvoda u Srbije je pozitivan. Ali nažalost, neki ljudi  to koriste pa plasiraju loše proizvode poreklom iz Rusije koji naravano i tamo postoje. Takvo nam je društvo trenutno. Uvek moramo da budimo oprezni.

Jesu li ljudi u Srbiji spremni da brzo prihvate nove proizvode?

Nisu kao u svuda u Evropi. Konzervativnost je definicija potrošača. Ali mi  smo tu već 6 godina i uspeli smo da uđemo u srca naših kupaca. To je veilka podrška.

Šta mislite, na osnovu čega najčešće potrošači u Srbiji biraju proizvode za negu tela?

U velikoj meri na osnovu cene, ali i kvaliteta i preporuke od porodice i prijatelja, zatim i na osnovu reklame (marketinga).

Koji proizvod je bio najveće iznenađenje za srpsko tržište kada ste počeli da poslujete? Odnosno, šta nismo imali, a Vi ste nam predstavili?

Kedrovo ulje i kedrove saune, to je nešto potpuno novo.

I jedan deo prirodne kozmetike nisu potpuno novi proizvodi ali zbog sastava i jesu. Na primer, šampon sa prirodnim proteinom (keratinom) do sada je jedini na tržištu sa tavkim fenomenalnim sastavom koji oporvlaj kosu i to je šampon bez sulfata. Novi roizvod koji je postao hit je zasićeni serum u ulju. Tu je i naš program protiv opadanja kose.

Na koji način je moguće kupiti Vaše proizvode?

U našim prodavnicama, na sajtu www.kedrovaprica.rs i preko instagram i facebook stranice.

Za kraj jedno malo iznenađenje: Svi koji na društvenim mrežama i na sajtu uzkafu.rs u narednih 6 dana učestvuju u temi o prirodnoj kozmetici, mogu dobiti lepu nagradu od Kedrove priče. Ne jedan, već troje vas!

Pišite nam šta iz prirode koristite za negu ili zdravlje.

I srećno!


Ostavi komentar

avatar
  Pretplati me  
Obavesti o

Slični postovi

procitaj vise
Pročitaj više

Sa stilom

Još ne znate za Polyvore sajt?

Imate dobru krojačicu, ali ne i ideju šta biste mogle da šijete? Da li ...

Autor: Marija

procitaj vise
Pročitaj više

Sa stilom

Žene u potrazi za odgovarajućim nakitom…

Pošto se spremamo za izlazak i uz konačnu odevnu kombinaciju tražimo ...

Autor: Ana

procitaj vise
Pročitaj više

Sa stilom

Kako prikriti sitne nedostatke odevanjem

Retko koja žena je u potpunosti zadovoljna svojim telom. To nas uvek dodatno ...

Autor: Marija